"Povedi nas u umjetnost"



Jučer, 23. svibnja je započeo festival „Ovo nije kraj“ u Centru za kulturu Trešnjevka, a traje do 25. svibnja 2013. godine. „Povedi nas u umjetnost – Guide Us Into Arts“ je međunarodni dvogodišnji projekt koji završava festivalom u Zagrebu.

Program je posvećen inkluzivnom programu za osobe s intelektualnim teškoćama u kojem sudjeluju parteri iz Londona, Bruxellesa, Varšave, Praga, Emdena, Belfasta, Ankare i Bukurešta. Osim niza plesnih radionica, performansa i predstava posjetitelji će moći uživati i uz izložbu fotografija „Meeting point Art“.


Projekt je financirala Nacionalna agencija za mobilnost i programe Europske unije putem programa za cjeloživotno obrazovanje GRUNDTVIG.

„Zašto „Povedi nas u umjetnost“? Zapravo smo željeli da zajedno s osobama s intelektualnim teškoćama surađujemo, ne da mi budemo ti koji će nešto njih učiti nego mi smo bili sigurni, ali sada smo se naravno uvjerili da mi možemo i od njih nešto naučiti – dakle, povedi nas i mene i osobu s intelektualnim teškoćama. Zajedno smo dvije godine putovali kroz ovo putovanje, zajedno smo bili vođeni.“  izjavila je Ljiljana Perišić, ravnateljica Centra za kulturu Trešnjevka.


 „Ovaj naš festival ima naziv „This Is Not The End“ jer jezik kojim se moramo služiti u projektu je engleski. Mi smo zapravo htjeli reći da ovo u Zagrebu nije kraj. Mi smo stekli toliko puno prijatelja iz europskih gradova da sam ja sigurna da ćemo se mi sada ponovo umrežavati kroz neke nove projekte jer već imamo ideje za njih. Ovo nije kraj, ovo je početak još jedne suradnje.“

"Naravno da će biti više šanse za projekt kada uđemo u EU jer stječete više iskustva i partneri imaju više povjerenje jer niste sami u projektu. Vi ste odgovorni i za svoj dio projekta i za cijeli projekt. Ako jedan partner ne radi dobro, projekt neće uspjeti – to je ono što se mi trudimo, da mi iz Hrvatske budemo najbolji parteri i da smo sutra poželjni da nas isto tako neki drugi partneri uključe u njihove projekte.“ nadodala je Perišić za kraj.  

Anja Mihaljević i Alisa Šćukanac