Poznati o osobama s invaliditetom

"Gdje god to možemo, podržavamo osobe s invaliditetom. Sudjelovali smo na raznim festivalima, primjerice, u Virovitici, Županji i Zagrebu. Adastra je uvijek podržavala osobe s invaliditetom, a imamo i par pjesama koje podržavaju one ugroženije skupine u društvu. Nažalost, što se tiče odnosa prema osobama s invaliditetom, mislim da tu ima još puno diskriminacije." (Jerko Marić, Adastra)



"Surađujem s osobama s invaliditetom, primjerice, s Centrom za socijalni rad iz Varaždina (osobe s poteškoćama u radu) sam išao na izlet u Zagorje, gdje sam ja bio jedan od domaćina. Drago mi je sudjelovati u takvim trenutcima jer se prisjećamo svi zajedno da ima i drugih ljudi koji trebaju malo više pažnje i vremena i da jednostavno ne proletimo pored njih nego još više senzibiliziramo svoje sugrađane i pomognemo." (Adam Končić, glumac)

"Ja nikad nisam skroz prihvatio riječ invaliditet jer mi sugerira da je taj netko manje vrijedan, a još mi je gore reći  hendikep. Svi ljudi moraju imati ista prava i iste mogućnosti. Ja ih tretiram kao da su oni bilo koji drugi ljudi. Jako mi je žao kad se ljudi ne znaju ponašati prema osobama s invaliditetom i kad prostori u gradu nisu prilagođeni za pristup osobama  s invaliditetom. Već dugo godina vodim Festival jednakih mogućnosti. Tu sam naučio pristupati osobama s invaliditetom i da svi trebaju biti osjetljiviji na sugrađane i sugrađanke koji imaju potrebu za malo drugačijim kretanjem ili pismom. To je sve zapravo vrlo jednostavno." (Trpimir Vicković Vicko, radijski voditelj)

"Nikad ne radim razliku u komunikaciji jer znam da osobe s invaliditetom to ne vole i onda ih uvijek 
tretiram jednako, mislim da je to najbolji pristup osobama s invaliditetom." (Nikola Marjanović, bend Sane)

Ana Tvrdeić i Anja Mihaljević