Asistiranje - vrijedno svega!


Fakultet političkih znanosti je od akademske godine 2012./2013. uspostavio suradnju sa zagrebačkom udrugom „Zamisli“. Cilj suradnje je omogućiti što lakše studiranje i bolje snalaženje studenata s invaliditetom u novoj akademskoj godini.


 Ove godine se prijavilo pet studenata koji su asistenti studentima s invaliditetom te s njima provode vrijeme ovisno o rasporedu i slobodnom vremenu. Studenti su angažirani od strane fakulteta te pri tome odrađuju sate svoje školarine obavljajući asistenturu svojim kolegama s invaliditetom.

Asistenti odrađuju svoj posao vrlo ozbiljno i profesionalno, no također su u tome našli svoje zadovoljstvo i ispunjenje.

„Već sam dugo u dodiru s osobama koje imaju neku vrstu invaliditeta, i kada se na stranici fakulteta pojavio oglas putem kojeg se tražilo asistente za studente s invaliditetom, nisam uopće dvojila. Prijavila sam se, odobrena mi je molba i ubrzo sam krenula s radom. Do sada sam asistirala dvjema studenticama s našeg fakulteta. U kratkim crtama mogu reći da je to divno iskustvo, vrijedno svega. Dosta toga sam naučila o sebi i drugima“ rekla nam je Iva Jurčić, jedna od asistentica za studente s invaliditetom.

Anja Mihaljević