Nema granica u ljubavi prema sportu


Prespor sam, prejeo sam se za doručak, boli me glava, pas mi je alergičan i tako unedogled. Ukoliko ste prelijeni da se bavite bilokakvom fizičkom aktivnošću, uvijek ćete nešto naći.  Neke osobe s invaliditetom nikad nisu imale ovaj problem.




To znaju i studenti treće godine Kineziološkog fakulteta koji su videom 'Nema granica' pokazali da se uvijek možete i stignete baviti nekom aktivnošću. Branko Grman- Staničić, Darko Jelenić, Marko Grozdanić, Zoran Glavinić i Goran Grahovac studenti su Kineziološkog fakulteta koji su u sklopu kolegija Kineziološka rekreacija snimili video koji se zalaže za fiziološku aktivnost i zdravlje.

To su odlučili napraviti uz malo drugačiji pristup.

 - Obično studenti snimaju sami sebe do rade sklekove ili trče, no mi smo htjeli pokazati da bez obzira kolike su naše mogućnosti, možemo uvijek biti tjelesno aktivni i pobrinuti se za naše zdravlje i kvalitetu života, ispričao nam je Goran Grahovac, jedan od autora videa.

Studenti su zato odlučili prikazati osobe s invaliditetom koje se aktivno bave sportom. Nasuprot tome, mnoge mlade osobe bez invaliditeta žive sjedilačkim načinom života.

-Sve je manje mladih koji se bave sportom, dodao je Grahovac.

Za kraj je istaknuo kako je naše tijelo stvoreno da se kreće i giba, a svi bismo to trebali što ćešće primjenjivati.



        


Ana Tvrdeić