Alex Minsky: „Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvaraju“



Alex Minsky je umirovljeni američki marinac koji je jedva izbjegao smrt u Afganistanu nakon eksplozije bombe u lipnju 2009. godine kada je imao samo 20 godina. Od bombe koja je eksplodirala na cesti, Minsky je isti dan morao amputirati nogu, a također je pretrpio teške traumatske ozljede mozga te su liječnici bili gotovo sigurni da neće preživjeti. Rekli su da ako i uspije preživjeti, njegov život nikada više neće biti isti.


Minsky je proveo 47 dana u komi i 17 se mjeseci oporavljao u bolnici od ranjavanja. Njegova teška ozljeda slomila ga je u emocionalnom i fizičkom pogledu što ga je dovelo do depresije i alkoholizma, a to mračno razdoblje ga je zamalo ubio. "Izgubio sam posao, nogu i svrhu mog života. Tada je još moj brat preminuo i tako je sve krenulo nizbrdo. "
 
Događaj koji je preokrenuo njegov život desio se tijekom jednog običnog treninga u teretani kada mu je prišao fotograf Tom Cullis te ga upitao da li je ikada uzeo u obzir da se bavi modelingom. Minsky je pomislio kako je čovjek izvan sebe i da ne zna što priča, ali kako je fotograf bio uporan, on je na kraju popustio te okrenuo potpuno novu stranicu u svome životu te tako u modelingu pronašao svoj dugo traženi spas.


Modeliranje je za Alexa postalo novom karijerom te mu je ono dalo snagu i nadu da se ne predaje. Kaže da nitko drugi ne bi trebao kontrolirati kako se osjećamo i da početne izazove trebamo prevladati kroz postavljanje malih, ostvarivih ciljeva i to svaki dan i svaki tjedan. "Shvatio sam da, ako se ja sam ne krećem prema naprijed - onda ću zaostajati, a ja nikada nisam želio ići natrag do mjesta gdje sam nekoć bio", rekao je.

Alex Minsky je 25-godišnji bivši američki marinac koji je postao svjetski poznati model za donje rublje unatoč činjenici da je njegova desna noga amputirana. "Nikada nisam mislio da ću postati model. Čak i prije nesreće to nikada nije bio jedan od mojih ciljeva." Unatoč tome, stekao je više od 350.000 tisuća sljedbenika na društvenim mrežama te postao velikom inspiracijom za sve osobe koje žive s invaliditetom.

Što je najvažnije, Minsky je redefinirao dugo zadržane standarde ljepote i savršenstva te  napominje kako želi pomoći osobama s invaliditetom dajući im do znanja da i one mogu postići puno više nego što su ikada mislili da bi to bilo moguće. "Morate nastaviti živjeti i suočavati se sa izazovima svakog dana." poručio je.


 
                                                                 Andreja Đurđina