Veliki uspjeh Zlatka Deveničara

Zlatko Deveničar, predsjednik Udruge slijepih KZŽ izdao je pjesmu pod imenom "Dravski most" te je s njom postigao veliki uspjeh u Krapinsko-zagorskoj županiji. Pjesma je proglašena hitom tjedna na Radio Zlataru.
 Zlatko je glazbenik koji je do sada pjevao u dva zbora; Muškom zboru Magdalenić Bedekovčina i gradskom zboru Gjalski u Zaboku. Nedavno se odlučio upustiti u glazbene vode te je snimio spot za pjesmu Dravski most. Osim pjevanja, velika mu je ljubav i sviranje harmonike. Zlatko je i dugogdišnji predsjednik Udruge slijepih i slabovidnih osoba u Kra­pinsko - zagorskoj župani­ji,

Pjesma je nastala u suradnji sa slovenskom pjevačicom Milin Korpar, koja je zagorskoj publici poznata s brojnih lokalnih festivala. "Nekak' smo se odmah skužili, pa mi je Mili ponudila svoju pjesmu. Spot je režirao Ma­rio Krog i evo ga, vrti se na lokalnim televizijama i ra­dio postajama, a uskoro bi trebao i na slovenskim. Ni­je sada da ja želim postati nešto slavan, ali drago mi je da sam uspio u tome" rekao je Zlatko.

Pjesma je ljubavna balada koja na prvo slušanje uđe u uho svakom slušatelju."Od pjesme i spota samo očekujem da ću upoznati još više ljudi, a htio bih da bude poticaj onima koji misle da je sve propalo. Nikada ne treba očajavati, čovjek unatoč svemu mora pronaći ono što ga veseli, za mene je to glazba", dodao je za kraj Zlatko.

Maja Lena Lopatny