Daj pet za suncokret!




Održana je velika humanitarna akcija „Daj 5 za Suncokret“ u kojem je sakupljeno 107.706,99 kuna za djecu s Down sindromom. U humanitarnoj akciji sudjelovale su brojne poznate osobe iz javnog života, te Severina i Željko Joksimović su održali koncerte za pamćenje.

U sklopu proslave sedme godišnjice poslovanja shopping centra City Centar One  održana je humanitarna akcija u kojem su prikupljena sredstva za unaprjeđenje rada Udruge za sindrom Down Zagreb i Udruge za Down sindrom Virovitičko-podravske županije. Akcija je održana od 18. do 20. listopada gdje su za simboličnih pet kuna posjetitelji kupovali muffine i čašu šampanjca.

„Definitivno trebaju ovakve akcije da bi senzibilizirali javnost, jer još uvijek javnost nije osviještena o osobama s Downovim sindromom jer ljudi s Downovim sindromom su teško integrirani u sustav kao u školu, vrtić itd.“- istaknula je Nataša Belošević, predsjednica udruge Down.

Ovo nije prvi put da se organizira ovakva humanitarna akcija  , oni kao udruga organiziraju takve akcije najmanje dva puta godišnje jer se udruga isključivo financira iz akcija i projekata te ponajviše od donacija. Udruga broji više od 120 članova, prikupljanjem roditelja i djece iz grada Zagreba i Zagrebačke županije objasnila nam je Belošević.

Udruga roditelja osoba s Down sindromom postoji od 1999. godine te djeluje na području Zagreba i Zagrebačke županije. Udruga pruža stručnu pomoć i podršku djeci i osobama sa sindromom Down i njihovim obiteljima putem organizacije radionica o spolnosti. U sklopu ove akcije pridružile su se i mnoge osobe iz javnoga života poput Bojane Gregorić, Jelene Perčin, Ecije Ojdanić, Darija Šimića, Tamare Garbajs, Edite Misirić, Doris Pinčić, Žanamari Lalić i mnogih drugih. U akciji je prikupljeno preko sto tisuća kuna.

Ovo je bilo prvi put da sudjelujem u nekoj humanitarnoj akciji, i mogu Vam sa sigurnošću reći da mi je to bilo jedno od najljepših iskustva u životu. Upoznala sam predivna bića iz kojih izvire borbenost, snaga i toliko neopisiva volja za životom. Svaki njihov osmijeh je probudio u meni sram pred njima. Oni su toliko sretni i uživaju u svakome trenutku, a ja se toliko brinem i opterećujem malim i nebitnim stvarima. Gledajući njih shvatila sam koliko smo mi mali naspram njih. Koliko su veliki i sretni, te su mi održali nezaboravnu lekciju o životu. Probudili su u meni ono što nisam znala da postoji jer od tog trenutka sam počela drugačije gledati na sebe i svoj život. Hvala im na tome.



Maja Lena Lopatny